مرجع اطلاعات سفر به مالزی
 
 

بی بی پلازا کوالالامپور

بی بی پلازا کوالالامپور

بی بی پلازا نیز از مراکز خرید قدیمی در مرکز شهر کوالالامپور است.این مرکز در نزدیکی مرکز خرید سونگای وانگ قرار دارد، بعبارتی این دو مجموعه بهم پیوسته هستند.علاوه بر عرضه پوشاک و کیف و کفش ارزانقیمت در این مرکز وجود سالنهای زیبایی و ماساژ از ویژگیهای این مجموعه می باشد.پوشاک و دیگر لوازمی که در بی بی پلازا برای فروش ارائه میشود عمدتا تولید مالزی و کشورهای همسایه مالزی  هستندو بهمین دلیل قیمت مناسبی برای گردشگران دارند.

 

 تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:بی بی پلازا کوالالامپور,بی بی پلازا , :: 13:15 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید وِلد کوالالامپور

مرکز خرید وِلد کوالالامپور
این مرکز خرید در مرکز شهر و منطقه تجاری ، اداری خیابان راجا چولان قرار دارد و نزدیک بودن به برج مخابراتی کوالالامپور آنرا به یکی از مراکز خرید شلوغ شهر تبدیل کرده است .این مرکز خرید علاوه بر داشتن بیش از سی و پنج فروشگاه که عرضه کننده انواع و اقسام پوشاک و لوازم تزیینی و لوکس هستند ، دارای مجموعه ای از رستورانهای گوناگون است که در آنها انواع خوراکیها و غذاهای خوش طعم را میتوانید ببینید.

 

 تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:مرکز خرید وِلد کوالالامپور ,مرکز خرید وِلد, :: 13:9 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید آیکیا کوالالامپور

مرکز خرید آیکیا کوالالامپور
فروشگاه بزرگ آیکیا در کوالالامپور عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد مورد استفاده در منازل میباشد.از مبلمان و رختخواب گرفته تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار حتی اتومبیل را می توان از این فروشگاه با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کرد .
محصولات این فروشگاه علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند . از دیگر امتیازات محصولات این فروشگاه به دلیل بسته بندی ابتکاری و ساده ، سهولت حمل و نقل و راحت بودن باز و بست آنها میباشد .

 

 تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:مرکز خرید آیکیا کوالالامپور,مرکز خرید آیکیا , :: 13:5 :: توسط : Nikjoo

بازار مالام کوالالامپور

بازار مالام کوالالامپور

اینجا یکی از بازارهای شب مالزی میباشد که به"  پاسار مالام" معروف است . این بازار در هر منطقه از مالزی قرار دارد و بخاطر همین از محبوبیت بسیاری برخوردار است. به طور کلی شب بازار به بازاری اطلاق می شود که یک روز در هفته در یک منطقه مسکونی برپا می شود .

در کوالالامپور، شما می توانید شب بازار های زیادی را ببینید که هر روز در مکانهای مختلف شهر برپا میشوند.  در این بازار ها شما می توانید انواع اسباب منزل، تجهیزات صوتی و تصویری ، باطری و جواهرات بدلی و .. را خریداری کنید.

 همچنین در این بازار ها می توانید میوه، گوشت و انواع مختلف کیک و غذا را خریداری کنید.

 

 تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:بازار مالام کوالالامپور,بازار مالام , :: 13:2 :: توسط : Nikjoo

بازار کمپانگ بارو کوالالامپور


بازار کمپانگ بارو کوالالامپور

این محله یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی کوالالامپور میباشد.خانه های این محله قدیمی و اکثراً از چوب تشکیل شده اند. در روزهای شنبه یک روز بازار بسیار بزرگ در این محله برپا میشود که انواع کالاها و اجناس در آن عرضه میشود و تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه نیز برپاست. این بهترین مکان برای خرید لباس های سنتی مالایی و خوراکی های لذیذ مالایی میباشد.

 

 تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب: بازار کمپانگ بارو کوالالامپور, بازار کمپانگ بارو, :: 12:56 :: توسط : Nikjoo

بازار خوراکی کو کیت کوالالامپور

بازار خوراکی کو کیت کوالالامپور 

اینجا در واقع یک خیابان در مرکز شهر می باشد که تاریخچه ای متنوع و جالب دارد. این بازار هر روز در طول روز برپاست و از طریق منوریل به راحتی قابل رفتن است.

گردشگران در این بازار می توانند مواد اولیه انواع غذاهای محلی را خریداری کنند و میوه ، سبزیجات ، انواع ادویه، گوشت و ماهی تهیه کنند. در قسمتی از این بازار لباس، ابریشم، تجهیزات الکترونیک و دیگر کالاها هم پیدا میشود.

این بازار بسیار پر رفت و آمد است و بسیاری از مالایی های که در این اطراف زندگی می کنند از این بازار خرید می کنند.

 

 تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:بازار خوراکی کو کیت کوالالامپور ,بازار خوراکی کو کیت , :: 12:52 :: توسط : Nikjoo

مجتمع تجاری سان وی پیرمید کوالالامپور

مجتمع تجاری سان وی پیرمید کوالالامپور  

مرکز تجاری سان وی پیرمید در منطقه پتالینگ جایا قرار دارد.در مدتی که این ساختمان ساخته شد یکی از بزرگترینن مراکز تجاری زمان خود به شمار میرفت و بیش از دو  و نیم میلیون متر مربع مساحت دارد که بیش از

سیصد و پنجاه فروشپاه در آن قرار دارد که کالاهایی مانند لباس های مد روز، کفش، جواهر ، ساعت ، ابزار آلات موسیقی و تصویری ، کادویی، کتاب و تجهیزات الکترونیکی را می توان در آن پیدا کرد.

از نظر امکانات سرگرم کننده اینجا یکی از بهترین بازار های کوالالامپور میباشد و در آن می توان زمین اسکی روی یخ اشاره کرد که هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن این مرکز خرید پنجاه مسیر بولینگ ، کافه تریا، بار ، سالن سینما و ... دارد.

 

 تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:مجتمع تجاری سان وی پیرمید کوالالامپور ,مجتمع تجاری سان وی پیرمید , :: 12:41 :: توسط : Nikjoo

مجتمع تجاری وان اوتاما کوالالامپور

مجتمع تجاری وان اوتاما کوالالامپور

این فروشگاه نیز یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید بندر اوتاما است که از دو بخش متصل به هم تشکیلشده است و هر کدام در یک خیابان اصلی واقع است. این مجتمع رویهم رفته پنج میلیون متر مربع مساحت دارد و در هر کدام ششصد فروشگاه وجود دارد که در آن لباس های مد روز ، تجهیزات الکترونیکی ، حیوانات خانگی و ...یافت می شود .

این بازار از چندین بخش عمده تشکیل شده است و در بخشی از رستوران و کافه تریا وجود دارد و در بخش دیگر سینما ، سالن بولینگ ، سالن آواز، صخره نوردی در سالن میباشد.

به علت اینکه این بازار خیلی بزرگ است شما خود را برای پیاده روی آماده کنید البته سراسر این بازار مغازه هایی دیدنی است که شما هرگز از پیاده روی خسته نمی شوید.

 تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:مجتمع تجاری وان اوتاما کوالالامپور ,مجتمع تجاری وان اوتاما , :: 12:32 :: توسط : Nikjoo

فروشگاه پاویلیون کوالالامپور

فروشگاه پاویلیون کوالالامپور

این فروشگاه تازه تاسیس ترین فروشگاه کوالالامپور میباشد که در منطقه بوکیت قرار دارد و به سبک اروپایی با دیوار های بلند خاکستری ساخته شده است.یک فروشگاه هفت  طبقه که بیش از یک میلیون متر مربع مساحت دارد و انواع مغازه ها و لوازم در آن وجود دارد.

یکی از فروشگاه های مجلل که کف آن با سنگ مرمر و با ستون های سنگی مستحکمی تزئین شده است . طبقه پایین آن سالن بزرگی برای استراحت و غذا وجود دارد که در آن انواع غذاهای بین الملل و محلی عرضه میشود

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:فروشگاه پاویلیون کوالالامپور ,فروشگاه پاویلیون , :: 9:58 :: توسط : Nikjoo

مجتمع های خرید استارهیل و لات تن کوالالامپور

مجتمع های خرید استارهیل و لات تن کوالالامپور

این دو مجتمع خرید در خیابان بوکیت بینتنگ قرار دارند. مرکز خرید لات تن مکانی مناسب برای فروش کالاهای میانه است برای مثال بهترین آنها" ایستن "یک کمپانی ژاپنی است اکثر کالاهای ارائه شده در این فروشگاه تجهیزات الکترونیکی و لباس از شعب ژاپنی است اما برخی از کالاهای دیگر شامل هدایا و ... نیز در آن دیده میشود.
فروشگاه استارهیل که فروشگاهی با اجناس از بهترین و معتبرترین شرکت های بین المللی است که همانند فروشگاه  لات تن مدیریت می شود . این فروشگاه اجناس مجلل را با تزئیناتی خاص ارائه می دهد در این فروشگاه می توانید بهترین مارک های ساعت، جواهر، لباس و کالاهای چرمی را پیدا کنید. چلچراغ های بزرگی که از سقف آویزان شده و چشم اندازی که از مغازه ها بالاتر در طبقه پایین می بینید باعث جذب بیشتر شما می شود.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 



مجتمع سانگای و بوکیت بینتگ کوالالامپور

مجتمع سانگای و بوکیت بینتگ کوالالامپور

این دو مرکز خرید که در خیابان بوکیت بینتنگ قرار دارند قدمتی طولانی در کوالالامپور دارند.این دو مرکز خرید به یکدیگر اتصال دارند و تشابه زیادی بین آنها است.این مراکز تجاری مکان مناسبی برای خرید کالاهای نفیس را برای شما فراهم می کند.

این مراکز محلی مناسب برای مدلهای لباس نامتعارف است که در بین چینی ها طرفداران زیادی دارد. در این مراکز شما می توانید تجهیزات الکترونیکی ، موبایل و ... را خریداری کنید.

بعلاوه، در این مراکز تجاری می توانید رستوران های چینی با غذاهای خوشمزه ، شعبه ای از مک دونالد و کنتاکی فراید چیکن را نیز ببینید.

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:مجتمع سانگای و بوکیت بینتگ کوالالامپور,مجتمع سانگای و بوکیت بینتگ , :: 9:48 :: توسط : Nikjoo

مجتمع برجایا کوالالامپور

مجتمع برجایا کوالالامپور

این مجتمع چیزی بیشتر از یک مرکز خرید معمولی میباشد . یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان  که دارای یک شهربازی سرپوشیده نیز می باشد. این شهربازی در نوع خود بی رقیب بوده و به نام دنیای کیهان شناخته شده است.

این مرکز تجاری در واقع یکی از بلند ترین مراکز تجاری منطقه است که بیش از سه میلیون متر مربع وسعت دارد.
در این مرکز تفریحی و تجاری زمین اسکیت بازی ، استخر شنا، آبراه و علاوه بر این  رولر کستر نیز وجود دارد.

این مرکز تجاری هزار مغازه و شصت و پنج رستوران و تریا  دارد و فروشگاه بزرگ دبنهام ارائه کننده بهترین لباس های زنانه در آن قرار دارد. اولین سینمای سه بعدی و دو بعدی در مالزی در این مکان تاسیس شده است.

این مجتمع فرهنگی و تفریحی دقیقاً در قلب منطقه تجاری کوالالامپور واقع شده است . هتل برجایا نهصد اتاق دارد .

شهربازی دنیای کیهان  برجایا بزرگترین شهربازی سرپوشیده مالزی است که هر کودک و یا بزرگسال از بودن در آن احساس رضایت می کنند .

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:مجتمع برجایا کوالالامپور,مجتمع برجایا , :: 13:9 :: توسط : Nikjoo

خیابان پتالینگ کوالالامپور

 

خیابان پتالینگ کوالالامپور

این خیابان در محله چینی ها قرار دارد و تعداد زیادی از مردم بومی و جهانگردان بین المللی از گردش در این منطقه لذت می برند.

در این خیابان کالاهای مناسب مانـند مـــــــــواد غذایی، اسباب بازی، ساعت های تزئینی ، کالاهـای دیگر را میتوانید خریداری کنید.اگر برای اولین بار به کوالالامپور میروید حتما تماشای این مکان را از دست ندهید.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:خیابان پتالینگ کوالالامپور ,خیابان پتالینگ , :: 13:7 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید اینفینیتی بمبئی

مرکز خرید اینفینیتی بمبئی
این مرکز خرید سه طبقه به عنوان بزرگترین مراکز خرید بمبئی نیست اما تعداد زیادی از فروشگاههای لباس، جواهرات ، الکترونیک و فروشگاه های موسیقی محبوبیت زیادی دارد .اینجا برای کسانیکه کتاب را دوست دارند مکان مناسبی است چرا که کتابفروشی فوق العاده ای در اینجا وجود دارد. این مرکز همچنین دارای فروشگاه مواد غذایی و منطقه تفریحی کودکان میباشد .

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید اینفینیتی بمبئی,مرکز خرید اینفینیتی , :: 16:16 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید اوبریو بمبئی

مرکز خرید اوبریو بمبئی
این مرکز خرید در اواسط سال 2008، با مساحتی بالغ بر 500،000 فوت مربع احداث شد .علاوه بر خرید، رستوران ها و سرگرمی های زیادی در اینجا وجود دارند.در این مرکز لوازم آرایشی، عطر، و لوازم جانبی در طبقه همکف دیده میشوند، و لباس و ورزشی در طبقه دوم. طبقه سوم مرکز فروشگاهای مواد غذایی و منطقه بازی برای بچه ها قرار گرفته است.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید اوبریو بمبئی ,مرکز خرید اوبریو , :: 16:11 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید این اوربیت بمبئی


مرکز خرید این اوربیت بمبئی
این مرکز خرید با 1.2  میلیون فوت مربع مساحت، یکی از بزرگترین مراکز در جنوب شرق آسیا میباشد. طبقه همکف توسطفروشگاههای های بزرگ بریتانیایی بخش اشغال شده است. همچنین تعدادی از فروشگاه های طراح لباس هندی و کوکی استرالیا وجود دارد. طبقه اول پر از مارک های ملی و بین المللی لباس، فروشگاه موسیقی، و کتابفروشی است. طبقه بالا شده به طور انحصاری به غذا و سرگرمی اختصاص داده شده، و شامل منطقه بازی بچه ها میباشد. این مرکز خرید در حومه شهر قرار دارد.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید این اوربیت بمبئی ,مرکز خرید این اوربیت , :: 16:7 :: توسط : Nikjoo

مرکز خريد بیان لپس پنانگ

مرکز خريد بیان لپس پنانگ

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که بتوانید خرید های خود را در آنجا انجام دهید مرکز خريد بیان لپس پنانگ را به شما معرفی میکنیم .در این مرکز خرید انواع کالا مانند پوشاک، لوازم خانه، جواهرات فروخته میشود.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خريد بیان لپس پنانگ ,مرکز خريد بیان لپس , :: 13:5 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید کمبل استیریت پنانگ


مرکز خرید کمبل استیریت پنانگ   
یکی دیگر از مراکز خریدی که در پنانگ مورد توجه گردشگران می باشد مرکزکمبل استریت می باشد که یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید پنانگ محسوب میشود و میتوانید انواع پوشاک را در اینجا خریداری کنید.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید کمبل استیریت پنانگ ,مرکز خرید کمبل استیریت , :: 13:3 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید پنانگ راود پنانگ

مرکز خرید پنانگ راود پنانگ

با وجود آن که پنانگ تعداد مراکز خرید کمی دارد اما  یکی از مراکز  خرید که در پنانگ بسیار معروف است پنانگ راود می باشد که یکی از بزرگترین مراکز خرید پنانگ نیزبشمارمیرود و  بیشتر در زمینه پوشاک و ... فعالیت دارد.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید پنانگ راود پنانگ,مرکز خرید پنانگ راود , :: 13:0 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید پسار مالام پینانگ

مرکز خرید  پسار مالام  پینانگ
دراین فروشگاه که دارای بیش از هزار غرفه ی خرده فروشی اجناس مختلف است، می توانید لباس یا سوغات هایی با قیمت مناسب  خریداری کنید و لذت ببرید.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید پسار مالام پینانگ ,مرکز خرید پسار مالام , :: 12:58 :: توسط : Nikjoo

مرکزخرید کویینزبی پینانگ


مرکزخرید کویینزبی پینانگ

این فروشگاه ها در واقع ابعاد تازه ای از سرگرمی خرید را به نمایش میگذارند. فروشگاه کویینزبی حدود پانصد مغازه  دارد که برند ها و مارک های بین المللی را عرضه میکند.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:مرکزخرید کویینزبی پینانگ ,مرکزخرید کویینزبی , :: 14:38 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید فرست اونیو پنانگ

مرکز خرید فرست اونیو پنانگ
اینجا یک مرکز خرید با یازده طبقه سطح بالا در "جرج تون" می باشد. در این مرکز خرید انواع کالاهای مناسبی که ممکن است مورد نظرتان باشد دراختیارتان خواهد بود، کالاهایی مانند جواهرات، کیف و کفش، انواع پوشاک، لوازم صوتی و تصویری و انواع سرگرمی ها را در اینجا میتوانید ببینید. هر طبقه از این مرکز خرید به کالاهای مشخصی اختصاص داده شده است. طبقه اول که “شیک” نام دارد،البسه آقایان و کودکان و اسباب بازی ها را در بردراد. طبقه دوم ” آسیای اول” نامیده می شود ودر طبقه سوم این مرکز، رستوران ها خودنماییمیکنند و محل هایی برای استراحت در نظر گرفته شده است.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید فرست اونیو پنانگ,مرکز خرید فرست اونیو , :: 14:35 :: توسط : Nikjoo

بازار خرید فاراست پلازا سنگاپور

بازار خرید  فاراست پلازا سنگاپور

معروفیت این مرکز خرید به خاطر به  روز بودن اجناس این بازارمی باشد. فروشگاه های بسیار جذاب و زیبا در محوطه مرکزی مانند"د استریت اند اریا"را تنها در سنگاپور خواهید دید. در ضمن اطمینان خاطر باشید که گرسنه نخواهید ماند زیرا طیف وسیعی از خوراکی های فست فود مانند کی اف سی و ... را پیدا خواهید کرد.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:بازار خرید فاراست پلازا سنگاپور ,بازار خرید فاراست پلازا , :: 14:28 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید وایت سندز سنگاپور

مرکز خرید وایت سندز سنگاپور
اینجا درواقع یکی از مراکز شلوغ و پر رفت و آمد سنگاپور است که محل  مناسبی برای خرید البسه و پوشاک و... است.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید وایت سندز سنگاپور,مرکز خرید وایت سندز , :: 14:22 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید ویسما آرتیا سنگاپور

مرکز خرید ویسما آرتیا سنگاپور

این مرکز خرید را میتوانید در قلب خیابان آرچارد و دقیقا در کنار ایستگاه مترو،ببینید.اینجا مکان مناسبی  برای جوانانی که به دنبال مد روز هستند و همچنین بانوان شیک پوش می باشد. برندهایی مثل فاک، تاپ شاپ و ... را میتوانید ازقسمت برندهای بین المللی این مرکز خریداری  کنید. اگر به دنبال خرید جواهر هستید نمایندگی دایموند و ...نیز در این مرکز واقع شده اند.

تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید ویسما آرتیا سنگاپور ,مرکز خرید ویسما آرتیا, :: 13:37 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید سنگاپور پلازا سنگاپور

مرکز خرید سنگاپور پلازا سنگاپور
اینجا را میتوان به عنوان  یکی از اولین بازارهای بازسازی شده در سنگاپوردانست که شامل فروشگاه های مد روز برای ارائه به خانواده ها میباشد. در بالای تقاطع بزرگترین ایستگاه مترو در سنگاپور،" دابی گات"می توانید هر چیزی اعم از لوازم خانگی مد و غیره را بینید و خریداری کنید . تعدادی از فروشگاه ها مخصوص مادران است و یک اتاق مخصوص پرستاری از کودکان در اینجا وجود دارد.

 

تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید سنگاپور پلازا سنگاپور ,مرکز خرید سنگاپور پلازا, :: 13:35 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

این مرکزخرید که در "لیتل ایندیا" قرار دارد در سال 1973 تاسیس شده است و مجموعه بزرگی از انواع احتیاجات و حتی آژانس های هواپیمایی را تامین میکند. در اینجا می توانید ارزانترین قیمت ها و حراجی های سنگاپور را با بیش از صدهزارعنوان و در هفت روز هفته پیدا کنید. این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاه های سنگاپور است که در آن می توانید همه چیز مانند لوازم خانگی ، موبایل و وسایل الکترونیکی ، لوازم آرایشی بهداشتی و .. را خریداری کنید.

تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور,مرکز خرید مصطفی سنتر, :: 14:34 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید ان جی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان جی آن سیتی سنگاپور
در این مرکز خرید صد و سی  فروشگاه را میتوانید ببینید که  مشغول به کار هستند که از آن جمله می توان به این فروشگاههای "کو اند تیفانی" و "چنل" اشاره کرد. چندین فروشگاه زنجیره ای غذا و همچنین بزرگترین کتاب فروشی آسیا را میتوانید در این فروشگاه بینید.

تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:مرکز خرید ان جی آن سیتی سنگاپور ,مرکز خرید ان جی آن سیتی , :: 14:29 :: توسط : Nikjoo

مرکز خرید سیم لیم اسکوئر سنگاپور

مرکز خرید سیم لیم اسکوئر سنگاپور
 این مرکز خرید که یکی از مراکز معروف سنگاپورمی باشد شامل چهارصد فروشگاه است و تمامی این فروشگاه ها در زمینه الکترونیک و تکنولوژی فعالیت دارند. لازم است بدانید هیچ کدام از اجناس در این فروشگاه ها بر چسب قیمت ندارد و لزوما قبلا از راههای دیگر از قیمت ها باخبرشوید تا بتوانید خرید درستی و با قیمت مناسب داشته باشید

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 



پارک رویال پینانگ

PARKROYAL Penang Hotel

اطلاعات تکميلي

  • .: .
  • نام هتل: PARKROYAL Penang Hotel
  • درجه هتل: درجه هتل
  • آدرس هتل: Batu Ferringhi Beach, Batu Ferringhi, Penang, Malaysia 11100
  • موقعیت هتل: Batu Ferringhi
  • تعداد اتاق: 309
  • فاصله تا فرودگاه: Penang International Airport (19.7 Km)
  • نوع اتاق: اتاق 1 تخت, اتاق 2 تخت, اتاق 3 تخت, سوئیت, دولوکس, اتاق رو به دریا, استاندارد
  • امکانات هتل: رستوران و بار, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری و برون شهری, بوفه و صبحانه, محل نگهداری کودکان, اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز, سونا و جکوزی, اتاق بخار, سالن بدنسازی, زمین تنیس, ورزشهای آبی
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی , ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال , سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات, بالکن, دستگاه Dvd Player, رادیو
  • شارژ مهمان: -
  • نقشه هتل: نقشه هتل
  • وضعیت اینترنت: وضعیت اینترنت

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:پارک رویال پینانگ ,پارک رویال , :: 15:36 :: توسط : Nikjoo

موزه تاریخ سنگاپور

موزه تاریخ سنگاپور
در این موزه می توانید اتفاقاتی را که از قرن 14 سبب شکل گیری سنگاپور تا الان شده است را ببینید. این موزه به مانند شهر فرنگی است که در آن فرهنگ و تاریخ غنی مردم سنگاپور ، ریشه اجدادی و تعدد مذهبی و نژادی و جنگ ها ونزاع های تاریخی ملت سنگاپور را تماشا کنید.

 

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392برچسب:موزه تاریخ سنگاپور , :: 12:52 :: توسط : Nikjoo

پارک پرندگان سنگاپور

پارک پرندگان سنگاپور
در این پارک هشت هزار پرنده و بیش از ششصد گونه مختلف نگهداری می شوند. جائیکه پرندگان بی نظیر و رنگارنگ مستقیما از میان دستان شما غذا خواهند خورد. مطمئن باشید که می توانید صحنه پلیکان را در حالیکه برای خوردن ماهی شیرجه می زند در اولین گالری زیر آب دنیا فیلم برداری کنید.همچنین از رژه پنگوئن ها و دریاچه فلامینگوها در حدود هزار فلامینگو دیدن فرمائید.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392برچسب:پارک پرندگان سنگاپور ,پارک پرندگان , :: 12:50 :: توسط : Nikjoo

پارک آبی سنگاپور

پارک آبی  سنگاپور
در اینجا میتوانید بهترین ساعات خود را در سرسره های بزرگ آبی همراه با کودکانتان بگذرانید.همه ی خانواده خود را با یک کشتی بادی از سطحی پر از آب به پائین ببرید و یا از سقوط در یک رودخانه دست ساز لحظات خوبی را تجربه کنید.

 

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392برچسب:پارک آبی سنگاپور , :: 12:47 :: توسط : Nikjoo

باغ ارکیده ماندای سنگاپور

باغ ارکیده ماندای سنگاپور
مناظر زیبای دامنه های پوشیده از گلهای رنگارنگ ارکیده را در بزرگترین باغ سنگاپور میتوانید ببینید.این جذابیتها شامل بیش از دویست نمونه مختلف از ارکیده ها می باشد که در اینجا رشد کرده اند و باغ آبی با رودهای سر سبز که به صورت طبیعی در میان باغ حرکت میکنند. همچنین مراقب پرنده های زیبا و دیگر پرندگان جنگلی که برای تغذیه به آنجا می روند باشید.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:باغ ارکیده ماندای سنگاپور, :: 15:31 :: توسط : Nikjoo

شهر برفی سنگاپور

شهر برفی سنگاپور
درایجا میتوانید صد وپنجاه تن برف ببینید همچنین در این شهر می توانید فعالیتهای زمستانی مانند تیوپ برفی اسکی و اسنو بورد را تجربه کنید یا حتی با کودکان خود در خانه های برفی برف بازی کنید یا اینکه برای خود آدم برفی بسازید.

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:شهر برفی سنگاپور ,شهر برفی , :: 15:29 :: توسط : Nikjoo

جزيره سنتوسا سنگاپور

جزيره سنتوسا سنگاپور
سنتوسا به معناي صلح و آرامش در زبان مالايي است. اين جزيره در فاصله بیست كيلومتري از مركز شهر قرار دارد و يكي از مهمترين مراكز توريستي سنگاپوربه حساب می آید. آكواريوم معروف و ديدني آن با بيش از دو هزار و پانصد  ماهي از دویست و شصت  گونه مختلف، پارك و باغ وحش، زمين هاي گلف و ورزشهاي آبي، برنامه نمايش دلفين ها و اصلي ترين بخش جزيره، رقص فواره ها با جذابيت خاص نمايش بسيار ويژه و فراموش نشدني براي گردشگران و بازديدكنندگان فراهم میکند

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 

 

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:جزيره سنتوسا سنگاپور ,جزيره سنتوسا, :: 15:17 :: توسط : Nikjoo

پارك شبانه روزي سافاری سنگاپور

پارك شبانه روزي سافاری سنگاپور
پارك شبانه روزي سافاري اولین پارک شبانه روزی در دنیا میباشد كه بازديدكنندگان مي توانند کمیابترین گونه هاي حيوانات جهان را در اين محل تماشا کنند. سافاري شبانه يكي از معروفترين مجموعه هاي حيات وحش در جنوب شرق آسيا بشمار میرود.
اين پارک  دارای قسمت هاي جالبي از قبيل آكروباتيك، عكس گرفتن در كنار حيوانات وحشي، سفر با قطار، پياده روي در جنگل هاي وحشي به همراه توضيحات مربوط به هر بخش توسط راهنمايان مجرب پارك و شوي حيوانات دست آموز است.

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:پارك شبانه روزي سافاری سنگاپور ,پارك شبانه روزي سافاری , :: 12:39 :: توسط : Nikjoo

کوتاه محصوری لنکاوی

کوتاه محصوری لنکاوی
این مکان که در دوازده کیلومتری کوا قرار دار، به یاد دختری زیبا ساخته شده است که به ناحق به ارتکاب عمل خلاف اخلاق متهم شده بود.یک داستان قدیمی در بین مردم می گوید که خون سرازیر شده از بدن این دختر به نشانه بی گناهی وی سفید رنگ بوده است.گفته می شود وی با آخرین رمق خویش این جزیره را نفرین  کرده است  که هفت نسل پیاپی بدون سکونت باشد. چه این داستان حقیقی باشد و چه یک قصه خیالی به هر حال از آن تاریخ هفت نسل گذشته و این جزیره به نقطه مطلوبی برای جهانگردان تبدیل شده است که در آن می توانند به موزه ای که مربوط به این ماجراست نیز سری بزنند
 

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 

تور مالزی

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:کوتاه محصوری لنکاوی ,کوتاه محصوری , :: 12:34 :: توسط : Nikjoo

ساحل پاسیر هیتام لنکاوی


ساحل پاسیر هیتام لنکاوی

این نام که به معنای ساحل شن های سیاه می باشد، در قسمت شمالی جزیره واقع شده است و دهکده ای ماهی گیری در آن خودنمایی میکند .

تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:ساحل پاسیر هیتام لنکاوی ,ساحل پاسیر هیتام , :: 12:35 :: توسط : Nikjoo

پارک لاجندا لنکاوی

پارک لاجندا لنکاوی
در پارک لاجندا می توانید درباره تاریخ اسرار آمیز لنکاوی مطالبی بیاموزید. این پارک زیبا که مکانی بسیار تاریخی است با باغ های زیبا و گل و گیاهان محلی، شامل هفده سازه که هر کدام داستان یک افسانه را در خود جای داده، چهار دریاچه مصنوعی و یک ساحل مصنوعی با ساختمان هایی که فرهنگ غنی لنکاوی را نشان میدهد است.

تور مالزی

تور مالزی

تور مالزی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:پارک لاجندا لنکاوی ,پارک لاجندا , :: 12:33 :: توسط : Nikjoo

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اطلاعات سفر به مالزی و آدرس safarmalaysia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 33506
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1